هنگامی قدمی به عقب برمی دارید و به وب و تاریخچه ساخت سایت نگاه میکنید، میفهمید که چقدر گسترده میباشد و چه مقدار محتوا در آنجا موجود هست و ایستادگی کردن آن بسیار سفت میباشد. هر صنعتی با وبسایت های محلی، ملی و جهانی رقابت مینماید و سعی بر جلب دقت داراست.
نیاز به ساخت وب سایت و نشر محتوا دارید؟. مطمئن هستم که یک میلیون توشه شنیده اید البته میدانید دربین گذاشتن پست های وب لاگ و ساخت محتوای قانع کننده که منجر جلب دقت شود، تفاوت عمده ای موجود هست که میتواند تأثیر بسزایی در موتور کاوش ینی سئو وب سایت (بهینه سازی) بگذارد.
محتوا بایستی سه عمل را انجام بدهد:
یادگرفتن و سرگرمی داشته باشد: بخش اعظمی از مصرف کنندگان در ادامه اطلاعاتی دربارهی متاع یا این که خدمتی میباشند که شما ارائه می دهید. محتوای شما بایستی آنان را فراگیری داده و به بیش تر سؤالات جواب دهد. هرچه سؤال های بالقوه و بیشتری داشته باشید دیر خیس از در بین میروید و احتمال خرید یوزرها از شما طولانی تر خواهد شد. همینطور، محتوا را درگیر کننده فرمایید چون امداد میکند تا در صنعت های نامرتب متمایز گردید.
وصل نماید: برندهایی که با برد با مشتری بالقوه در سطح عاطفی رابطه برقرار می نمایند هر توشه چیره میشوند. یک رابطه عاطفی میتواند باگاز مشتری بالقوه را به یک خریدار حقیقی و ارزشمند آن مارک تبدیل نماید.
تبدیل نماید: انگیزه آخرین هر قطعه از محتوایی که شما ساخت میکنید بایستی، تبدیل باشد. چه این تبدیل سبب ساز به ایجاد شود، چه ارتقاء دنبال کننده رسانه های اجتماعی باشد یا این که فروش بی واسطه. تبدیل ها در غایت به درآمد سبب ساز میگردد و فارغ از درآمد، کسب و فعالیت شما یک فعالیت بی نتیجه میباشد.
در اینجا چهار مثال از میزان دارایی های محتوایی که میتوانید پس از طراحی وب در وبسایت منتشر فرمائید، موجود هست که میتواند به شما در جلب دقت حتیدر به هم ریخته ترین و اشباع ترین صنعت های یاری دهد.
1. اینفوگرافیک
بازاریابی فروم و انجمن ها در سئو
چطور می توانیم از پست های قدیمی برای بهبود سئوی سایت استفاده کنیم؟
های ,وب ,سایت ,یک ,جلب ,ساخت ,وب سایت ,موجود هست ,جلب دقت ,صنعت های ,که شما
درباره این سایت